واقعا متاسفم نمایندگی سایپا نوبر.................................
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 68
نویسنده : مهدی

 وبلاخره هیچ یک از موارد و مشکل حل نشد تا یک روز یکی ازنمایندی های شرکت مسخره

(سایپا) گفتند یک قطعه می خواهد عوض می کنیم خوشحال شدم گفتم خلاصه یک خدمتی از بابت 

گارانتی دریافت کردم رفت قطعه بگیری دست خالی برگشت گفت مدل خودرو 93 است قطعه تاریخ 92 خورده

وگارنتی تمام شده آنهم نقدا پرداخت شده. شرکت مسخره مارا وسرکار گذاشته با یک تعداد دزد (نمایندگی)

وکارگرهای کارنابلد وقت مارا گرفته تازمان گارانتی را به نوعی با بهانه های مختلف سپری نمایند . دیدم زمان گارانی

تمام می شود گفتم ازحداقل خدمات شرکت مسخره بهره مند شود کمکش صدا می دهد آمپربنزین کار نمی کند گیرب.کس 

صدا می دهد رفتم گفتم لطفا یک سرویس انجام دهید کمک نگاه کردند میکانیک گفت کمک صدا می دهد ولینمی شود 

عوض کرد باید خراب باشد تا عوض شود همانطور کارکن ولی تاموقع خرابی گارانتیت تمام می شود اگرخواستی 

آزاد بیا عوض کنم . گفتم سرویس دوره ای که می گند چه است یک نگاهی به ماشین به اندازید یک کارگری که 

قبلا بولبرنگ عوض کرده بود گفت تازه نگاه کردم  بولبرینگی که پولش را کارگری به بهانه  مغازه یا قطعه درانبار 

موجونیست اویکی را دارد منت گذاشت وعوض کرد غافل اینکه مال یک بدبختی گرفته براش عوض کند به ان هم گفته نیاز به تویض نیست 

وحال ازاد به من فروخته و یک منتی هم گذاشته 

شرک مسخر ماشین که می دهد و تبلیغ کلی سرویس دوره ای وخدمات پس از فروش می کند بداند هم سرخودش نمایندگی هایش

کلاه می گذارند و هم سرمردم .البته ناگفته نماند خدمات برای عده ای خاص دوست و اشنا ودارای پست ومقام و......به موقع و بجا و 

اضافه برسازمان هم انجام می شود .درهرحال تاریخ گارانی تمام و یک ارابه قراضه با کلی هزینه و نیاز به تعمیر و تعویض قطعه 

دست ما مانده است . ای مرگ برهرچه دروغگو و خاین و مسخره

سایپا=مسخره=دزد=کلک=سرکاری=

من که خیری ندیم کفتشان بشود خیر نبینند 


000



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: